VitesseArnhem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd

4 plaatsers

Ga naar beneden

Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd Empty Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd

Bericht  Tyva za aug 23, 2008 11:56 pm

Oké, ik moet zelf ook zeggen dat ik nooit zo omkijk naar de oefenwedstrijden die elk jaar maar weer de vrijwel voetballoze zomer moeten opvullen. Maar ik maak me dit jaar wel zorgen over het aankomende seizoen als ik naar de oefenreeks van Vitesse kijk. Vandaag ging Vitesse door onrustig en onoverzichtelijk voetbal onderuit in Pamplona bij de Spaanse eredivisionist Osasuna. Het werd 4-0, ruststand 1-0.

Vitesse.nl bericht;

Hans Westerhof was na afloop van het verloren oefenduel tegen Osasuna duidelijk. De trainer vond het onder de maat en dat het beter moet. Terugkijkend naar wat fout ging, is Westerhof wel van mening dat het een incident betrof.


De vraag na afloop aan trainer Hans Westerhof of hij geschrokken was van het matige spel. "Een beetje wel. Het voetbal is te onrustig en daardoor maken we het onszelf onnodig moeilijk Zeker tegen dit soort ploegen kom je daardoor niet in de wedstrijd. Ik had ook niet verwacht dat ze zo zouden spelen. Het begon vandaag al bij de achterhoede. Er werd slecht tot niet opgebouwd. Dat hebben we ook later in de wedstrijd niet kunnen herstellen."

Westerhof vervolgt: "Bij fasen hebben we wel druk kunnen zetten, maar over de hele wedstrijd gewoonweg te weinig. In de Nederlandse competitie word je vaak niet op deze manier onder druk gezet, maar vandaag was het onder de maat bij ons. Of het reden geeft om de boel om te zetten? Nee, dat wil ik niet. Ik ga er vanuit dat een incident is, omdat het vandaag met name de opbouw betrof. Een aspect dat in eerdere wedstrijden wel goed verliep."

"Het is nu zaak om de rust te bewaren en ons niet gek laten maken. Belangrijk is om de druk niet hoger te maken dan nodig is. Een aantal aspecten was vandaag duidelijk onder de maat en dat moet en kan beter."
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd Empty Re: Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd

Bericht  Maxiemiliano zo aug 24, 2008 12:00 am

Westerhof: teveel fouten in opbouw

Trainer Hans Westerhof had een duidelijke verklaring voor de 4-0 nederlaag van Vitesse tegen Osasuna.

"We maakten teveel fouten in de opbouw. Daardoor kwamen we moeilijk aan aanvallen toe en daalde ons zelfvertrouwen tot een minimum.
De fouten worden door een ploeg uit de Primera Division natuurlijk genadeloos afgestraft, maar dit kunnen we ons in de eredivisie ook niet permitteren."

Westerhof speelde op de zieke Schreuder na met de gewenste basis. "Ik denk dat deze formatie op dit moment het beste bij ons past. Maar we hebben nog veel werk te doen."

23-08-2008 Omroep Gelderland TxT


SANTI KOLK: NIET GEK LATEN MAKEN
Vitesse - 23-08-2008

Santi Kolk beleefde een moeilijke avond in Pamplona. De topscorer van afgelopen seizoen werd maar sporadisch betrokken bij het spel en zag dat zijn ploeg moeite had de spitsen te bereiken. Van paniek of een slechte voorbereiding wil hij echter niets weten.
"Het moge duidelijk zijn dat dit niet het niveau is waar we naar toe willen, maar ik maak me geen zorgen. Niet in in mijzelf, maar ook niet in de ploeg. Het lukte vandaag niet en het lijkt er op dat nog niet precies duidelijk is hoe we het moeten invullen op het veld. Vreemd is het wel, omdat we vorig seizoen ook op deze manier hebben gespeeld en dat verliep een stuk beter. Daar moeten we nu weer van leren. Maar", zo besloot de aanvaller, "
prestaties zijn voor in de competitie."

En Tyva: Westerhof zegt zelf dat er fouten gemaakt worden en dat die eruit moeten, ook vandaag door PO's weer een flinke nederlaag, de komende week gaan die eruit en winnen tegen fc groningen
Maxiemiliano
Maxiemiliano

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 30
Woonplaats : Twello
Registration date : 23-08-08

http://www.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd Empty Re: Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd

Bericht  Tyva zo aug 24, 2008 12:32 am

Laat ik als eerst zeggen; Ik heb nog steeds vertrouwen in Westerhof en ik hoop natuurlijk ook dat onze Geel Zwerte jongens een goede prestatie gaan neerzetten tegen de fc groningen. Ik hoop dus ook dat ze de fouten in het spel nog weg weten te krijgen en er vooral met z'n allen keihard voor gaan, want dan heb je de overwinning voor de helft al binnen zeg ik altijd al maar.

Alleen de oefenfase deze zomer was niet echt geweldig te noemen en dan begin ik me toch een beetje zorgen te maken. Vorig jaar was de oefenfase ook ver van goed maar iedereen herrinnert zich nog dat we Kampioenen, kampioenen! zongen na de 1-0 thuisoverwinning op NEK begin september van het vorige jaar. Het seizoen verliep verder ook vrij klote, maar die eerste 3 wedstrijden nam niemand ons meer af vorig seizoen Wink
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd Empty Re: Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd

Bericht  Ernumtillidie zo aug 24, 2008 3:26 am

dit is een team dat moet worden opgebouwd Wink
ik heb er alle vertrouwen in
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd Empty Re: Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd

Bericht  Maxiemiliano zo aug 24, 2008 11:25 am

Tyva schreef: . Het seizoen verliep verder ook vrij klote, maar die eerste 3 wedstrijden nam niemand ons meer af vorig seizoen Wink


En die eerste 3 wedstrijden waren niet vrij klote confused

Als we die alle 3 verloren hadden dan had Afkoopsom het helemaal gemaakt, en het was niet onwaarschijnlijk dat we die 3 verloren zouden hebben
Maxiemiliano
Maxiemiliano

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 30
Woonplaats : Twello
Registration date : 23-08-08

http://www.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd Empty Re: Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd

Bericht  Tyva zo aug 24, 2008 1:26 pm

Ja het waren over het algemeen 3 moeilijke beginwedstrijden maar 9 punten uit 3 wedstrijden maakt mij echt niet uit, ook al was het spel soms niet om aan te zien en ronduit excelsior-niveau te noemen, aadje gaf vlak daarna toen toch aan dat het spel verandert zou worden en meer aanvallender werd? 9 punten uit 3 wedstrijden vond ik ondanks grotendeels matig tot slecht spel niet erg, maar het klopt wel dat met een aanvallender opgesteld systeem veel leuker voetbal was om te zien
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd Empty Re: Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd

Bericht  Ernumtillidie zo aug 24, 2008 2:14 pm

tyva de mos wou het brengen bij vitesse , heeft dat immers niet gedaan. Het zo te zeggen lelijke voetbal in het begin was niet om aan te zien. maar er werden tot 9 uit 3 gehaald. ik hou meer van aanvallend spelmakende teams love it !
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd Empty Re: Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd

Bericht  Maxiemiliano zo aug 24, 2008 8:28 pm

Ernumtillidie schreef:tyva de mos wou het brengen bij vitesse , heeft dat immers niet gedaan. Het zo te zeggen lelijke voetbal in het begin was niet om aan te zien. maar er werden tot 9 uit 3 gehaald. ik hou meer van aanvallend spelmakende teams love it !


Maarja, als Vitesse daar geen punten mee haalt kan je dat ook vergeten, bij mij hoeft het ook niet allemaal spetterend, maar een beetje voetbal alsjeblieft, vorig jaar werd er geen eens gevoetbald~!
Maxiemiliano
Maxiemiliano

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 30
Woonplaats : Twello
Registration date : 23-08-08

http://www.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd Empty Re: Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd

Bericht  J. ma aug 25, 2008 1:01 pm

team moet nog worden opgebouwd....bullshit..daarvoor heb je de voorbereiding...die voorbereiding duurt nog 5 dagen..dan begint het seizoen en moet je team er staan..geen gezeik over spelers die geblesseerd zijn en een team dat nog niet gevormd is en noem maar op...
J.
J.
Admin
Admin

Aantal berichten : 6
Woonplaats : arnhem
Registration date : 25-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd Empty Re: Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd

Bericht  Tyva ma aug 25, 2008 2:04 pm

J. schreef:team moet nog worden opgebouwd....bullshit..daarvoor heb je de voorbereiding...die voorbereiding duurt nog 5 dagen..dan begint het seizoen en moet je team er staan..geen gezeik over spelers die geblesseerd zijn en een team dat nog niet gevormd is en noem maar op...


Helemaal mee eens, ik heb er nog wel vertrouwen in en ik hoop dat ze de fouten uit het spel nog weg weten te krijgen, maar alle serieuze tests voor Vitesse zijn slecht verlopen. Aan de ene kant vond ik de reactie van Kolk wel goed dat hij en het team zich niet gek lieten maken en er vol voor zullen gaan maar wat hij zei dat de prestaties voor het echte seizoen was vind ik een belachelijke opmerking, net ofdat je alle serieuze oefenwedstrijden expres gaat verkloten om dan vrijdags om 20.45 niet te weten hoe het team echt moet presteren in de competitie.
Tyva
Tyva
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 31
Woonplaats : 026
Registration date : 23-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd Empty Re: Vitesse weer onderuit in serieuze oefenwedstrijd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum