VitesseArnhem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verhaegh: "Het is tijd voor punten"

3 plaatsers

Ga naar beneden

Verhaegh: "Het is tijd voor punten" Empty Verhaegh: "Het is tijd voor punten"

Bericht  lagonie do sep 11, 2008 5:44 pm

Vitesse opende de nieuwe competitie met een 0-4 nederlaag tegen FC Groningen. Komende zondag neemt het elftal van trainer Hans Westerhof het op tegen De Graafschap. Aanvoerder Paul Verhaegh hoopt op een voor Vitesse succesvolle streekderby. "We hebben best wel een tikkie gehad", zegt Verhaegh, doelend op de nederlaag tegen FC Groningen, in VI. "Ik vond de uitslag wel wat geflatteerd. Maar inmiddels hebben we het van ons afgeschud en is het tijd voor punten."
Komende zondag nemen de Arnhemmers het op tegen de Superboeren uit Doetinchem. Een streekderby dus. "De Graafschap is nooit een gemakkelijke tegenstander, zeker niet op De Vijverberg. Maar het zou wel fijn zijn om straks van die hatelijke nul af te zijn."

Westerhof kan in het duel weer beschikken over Sebastien Sansoni, Rogier Molhoek, Julian Jenner en Piet Velthuizen. Tevens kan de trainer ook Feyenoord-huurling Nicky Hofs opstellen..

Bron: Voetbal International 10-09-2008
Verhaegh: "Het is tijd voor punten" 25 - Verhaegh: "Het is tijd voor punten" 20
lagonie
lagonie
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 33
Leeftijd : 29
Woonplaats : giesbeek
Registration date : 23-08-08

http://www.lagonie.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaegh: "Het is tijd voor punten" Empty Re: Verhaegh: "Het is tijd voor punten"

Bericht  Ernumtillidie do sep 11, 2008 6:12 pm

zeer zeker nodig
wij willen europees
Ernumtillidie
Ernumtillidie
Admin
Admin

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Elst
Registration date : 22-08-08

http://www.vitesse-arnhem.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaegh: "Het is tijd voor punten" Empty Re: Verhaegh: "Het is tijd voor punten"

Bericht  vitesse0313 do sep 11, 2008 7:25 pm

Ernumtillidie schreef:zeer zeker nodig
wij willen europees

Europees vind ik wat overdreven, vanaf 2003 is vitesse achteruit gegaan en daarom denk ik niet dat bij 1ste 7 eindigen de doelstelling moet zijn als we ieder jaar steeds beter worden met kleine stapjes vind ik dat niet zo erg maar als we dat ook in grote stappen kunnen doen en dat BLIJVEN PRESTEREN, dan zou dat natuurlijk heel leuk zijn..
vitesse0313
vitesse0313
Club card houder
Club card houder

Aantal berichten : 48
Woonplaats : Doesburg
Registration date : 31-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaegh: "Het is tijd voor punten" Empty Re: Verhaegh: "Het is tijd voor punten"

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum